ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА РЕКЛАМА ПРИ НАС СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ИНТЕРЕСНИ И АЛТЕРНАТИВНИ !

НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®
ФЕДЕРАЦИЯ НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ®

Предполагаме, че точно в този момент някои от вас си мислят: “Какво да рекламирам с Народна топка… някаква детска игра, почти забравена!”

Със сигурност на този етап вие мислите правилно, но в перспектива се очаква промяна. Точно тук ние бихме могли да  променим мнението ви безвъзвратно, като ви предлагаме да се замислите над следните факти:

1. Това е спорт, който не е развиван системно в България , а навън е вече професионален спорт.

2. Това е единственият спорт в тази страна, който е чист и неопетнен, за разлика от всички останали видове спорт, които са пропити с кражби, интриги и борба за власт и пари.

3. Народната топка е свободна ниша за реклама, в която ще си сътрудничим.

4. Дейността ни е свързана с деца, юноши, студенти и с всички над пълнолетие без ограничение на възраст, пол, раса, цвят на кожата, социално положение, религия и т.н.

5. На територията на цялата страна много скоро ще имаме свои клубове, ще организираме спортни прояви, международни турнири, съпътстващи събития.

6. Играем и на международни турнири с официален национален отбор, съставен от смесен отбор (мъже и жени), мъже, жени. В европейските и световни първенства участват над 60 държави.

7. Има възможност да се играе целогодишно в организирани от нас турнири по правилника на европейската федерация, а именно –  народна топка на плажа, на снега, алтернативна народна топка  в зала и на открито.

8. Всеки новоприет във федерацията клуб е длъжен да спазва правилата на федерацията и да се съобразява с изискванията на спонсорите за реклама без значение в коя част на страната се намира.

9. Всички спортни екипи на клубовете в страната ще бъдат брандирани с логото на федерацията, с логото на конкретния клуб и с лога на спонсорите.

НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®
ФЕДЕРАЦИЯ НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ®

10. Всяко едно турнирно състезание в страната ще има свой патрон или купа, за която ще се борят участници на национално и на регионално ниво

11. Всеки клуб има право да рекламира конкретен продукт на местно ниво.

12. Всяка дейност на Народна топка България в страната и в чужбина ще бъде свързана със спонсорството на конкретно юридическо или физическо лице, както и спортните екипи, топките и рекламните транспаранти по цялото поле.

13. Държим на социалната ни благотворителна активност за хора в неравностойно положение, социално слаби, домове за сираци и възрастни хора и т.н

14. Всичко ще се отбелязва и разпространява като новина във всеки един от нашите сайтове, както и в печатната реклама, свързана с дейността на федерацията по народна топка. Ще се стремим упорито към налагане на информацията за дейността ни в националните медии.

15. Създадохме собствена търговска марка за спортни облекла, която можем да използваме според необходимостта от изява.

16. Контактите ни с родители и деца в цялата страна носят също изключителни възможности за реклама, а това е идея, която можем да обсъдим и на лична среща. Помощта за развитието на децата ще натрупа сериозен имидж на юридическото лице в обществото чрез въздействие върху родителите.

17. Има възможност да поканим нашите официални спонсори в други няколко наши проекта, които са не по-малко интересни.

18. Тъй като се занимаваме с изграждането на онлайн репутация на хора, фирми и продукти, ние имаме неприлично големи възможности за реклама в интернет пространството:

– банерна реклама в над 400 сайта в страната.

– имейл маркетинг – изпращането на търговски и рекламни съобщения до множество абонати  или по-точно на близо 2 000 000 активни адресанти.

– копирайт или писане на тематични статии с цел информиране на потребителите за конкретен продукт, събитие или новина и разпространението и в интернет, и най-вече в социалните мрежи.

– видео, музика, пространствена анимация, дизайн, рекламни клипове. И това всичко – специално за всеки наш съмишленик.

        С две думи –  нямаме нужда от външни изпълнители на реклама, за да постигнем необходимите резултати. Имаме затворен кръг с бизнес предложения и интересни решения. Стига, разбира се, да искате да сте различни и да избягате от стандартните решения за реклама, които предлагат повечето рекламни агенции.

Уважаеми дами и господа,

бих желал да ви запозная с моята осъществяваща се идея, която може да донесе полза на всички, които гледат в бъдещето. Защото то започва от днес.

В новосъздадената Федерация „Народна топка – България” е заложена идеята за възраждането и модернизирането на един познат на всички спорт. Народната топка в български вариант и доджбол / в западен вариант/ са игрите, около които израсна идеята за нов тласък на социалното общуване. Ще се практикуват и други разновидности на народната топка –  в зала, плажна народна топка, зимна народна топка и народна топка на батут. Планът е чрез създаване на клубове по народна топка, чрез масовизиране и професионализиране на играта да се стигне до международно ниво на този спорт и до включването му в списъка на олимпийските спортове. Такава е идеята и на Европейската федерацията по народна топка и на Световната асоциация по народна топка. Двете авторитетни организации оцениха нашите български усилия и вече сме приети за официален член.

С какво започнахме? Проучихме интереса към народната топка в нашата страна и установихме, че има асиметричност във възрастово и в териториално отношение. В някои райони на България има добри традиции, съществуват отбори, провеждат се първенства. На други места огънят се поддържа в училищата, и то предимно в класовете от началния курс.  Увереност за успех ми дават обстоятелствата,че спортът е добре познат и няма нужда да се убеждават хората в ползата от възраждането му. В Световната асоциация по народна топка участват близо 70 страни, а в Европейската  федерация по народна топка – около 20.
Нашето желание е да включим всички възрастови групи, да възстановим интереса чрез създаване на отбори и материална база, чрез ангажираност на обществени, частни и държавни организаци. Народната топка е единственият спорт, в който има смесени по пол на състезателите отбори. Това е чудесен социален потенциал за тийм билдинг. Целта на движението ни е да утвърдим спорта, който ни обединява и ни прави по-здрави. Вече официално регистрирахме клубове THE SEAGULLS във Варна и в София  -THE SMARTS. Заедно със Софийската община ще проведем „Празник на народната топка” през месец юни, свързан с кампанията „София – европейска столица на спорта”.

336x280-narodna..... 12140793_535471826633626_1037623944876871823_n 12928254_535469139967228_831124823639794515_n

Федерация „Народна топка – България” е уникален многопосочен проект. Той включва масов и професионален спорт, здравословно хранене, медийни проекции на идеята. Ще се създадат клубове в цялата страна, които ще издигнат народната топка на национално и международно ниво. Затова предлагаме сътрудничество по пътя към реализация на идеята, която ще ни изведе до Олимп. Има много възможности за популяризиране на марки, продукти и дейности. Имаме нужда от партньор , с който да осъществим бъдещите си планове в дългосрочен аспект на национално и регионално ниво или от партньори , които биха ни помагали за отделни събития или турнири.

Ball_1 Ball_2

  Обиколката в страната  ми даде възможност да контактувам с много родители, чиито деца са талантливи, умни и с огромен потенциал по математика, физика, информационни технологии и изкуства. Всичко това трябва да се съпровожда от един възпламеняващ спорт. Вашата помощ за развитието на народната топка ще бъде чудесен начин за една институция да гради имидж. Не е далече времето, когато състезанията по нашия спорт ще пълнят зала „Армеец”. Така всички ще видят Генералния спонсор и онези прозорливи фирми, помогнали на децата да растат здрави и силни. „Народна топка България” е дългосрочен проект и бих искал да има развитие и в бъдещето.
„НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ” Е ЗАПАЗЕНА ТЪРГОВСКА МАРКА БЕЗ ОБРЕМЕНЕНОСТ ОТ НЯКАКВО НАСЛЕДСТВО. ТОВА Е  ПРЕДПОСТАВКА ЗА БЪРЗО РАЗВИТИЕ. И НА ПЪРВО МЯСТО, ТОЗИ СПОРТ Е  БЕЗОПАСЕН  ЗА ДЕЦАТА.
На по-късен етап имам идеята чрез народната топка да усвоим още свободни ниши на пазара, които могат да генерират с времето сериозни приходи. В случай че започнем сътрудничество това може да означава много за партньорството ни.

Прикрепям към имейла логото на федерацията и визията на топките, които са правени по мой дизайн и вече са одобрени  от Световната асоциация по народна топка, както и логото на първите два клуба в София и Варна, които са запазени търговски марки.
Народна топка,  в английски вариант  DODGEBALL, се развива стремглаво в цял свят. Поканиха ни на Световно и европейско първенство в Манчестър (14-17 април 2016) , на Европейско първенство от 30 август в Париж  и на Световно по плажна народна топка през юни в Австлия. Приятели не липсват, трябват състезатели, отбори и спонсори.
Убеден съм, че оценявате добрите идеи и можем да обсъдим сътрудничеството ни.
БАНКА :

cibank-logo-thumb

СИБАНК

Офис: Черни връх
Адрес: Бул. „Черни връх“ № 32 Г
Телефон: 02 / 86 24 159, 96 21 240, 96 22 092, 96 21 392
Работно време: 09.00 – 17.30

БАНКОВА СМЕТКА : 

BIC: BUIB BG SF

BG 42 BUIB 9888 10 46 1800 00

Основание за дарение: Проект “ Федерация Народна топка България „

СДРУЖЕНИЕ в обществена полза ФЕДЕРАЦИЯ НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ
БУЛСТАТ: 176 98 40 65

адрес: София , ул. „Врабча“ 14 , ет.1, ап.1 

Константин Миладинов 

Президент Федерация Народна Топка България 
тел: 0885 94 84 96

Федерация Народна топка България приема дарения и спонсорства само по банков път и е сдружение с нестопанска цел в обществена полза.

Разходи за дарения:

За юридически лица (чл. 31, ал.1, т.14 / чл.31, ал. 6 ) по ЗКПО 

Чл. 31. (1) За данъчни цели се признават счетоводни разходи за дарения в общ размер до 10 на сто от положителния счетоводен финансов резултат (счетоводната печалба), когато разходите за дарения са направени в полза на:
14. юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел за общественополезна дейност….
(6) Не се признава за данъчни цели целият разход за дарение, когато с дарението се облагодетелстват пряко или косвено ръководителите, които го отпускат, или тези, които се разпореждат с него, или са налице доказателства, че предметът на дарението не е получен.

Данъчно облекчение за дарения

За физически лица ( чл.22, ал.1, т.1 , буква Л / чл.23, ал.4 ) по ЗДДФЛ

Чл. 22. (1) (Изм. – ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) Сумата от годишните данъчни основи почл. 17 се намалява с направени през годината дарения:
1. (изм. – ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) до 5 на сто, когато дарението е в полза на:
л) юридически лица с нестопанска цел, регистрирани в Централния регистър на юридическите лица с нестопанска цел за осъществяване на общественополезна дейност..
Чл. 23. Данъчните облекчения се ползват с подаване на годишна данъчна декларация по чл. 50, към която се прилагат:
4. (доп. – ДВ, бр. 32 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) копия на документи, удостоверяващи, че дареното лице е от изброените в чл. 22, ал. 1 и че предметът на дарението е получен – за данъчното облекчение по чл. 22, ал. 1;

DODGEBALL FEDERATION BULGARIA
ФЕДЕРАЦИЯ НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®
www.kimreikifoundation.com
www.narodnatopka.com
www.mediaplus.bg

 

НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®
ФЕДЕРАЦИЯ НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ®

ДАРИ ЗА НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®

С уважение:

Kim Reiki®

Константин Миладинов-Ким Рейки

Учредител и изпълнителен директор на Фондация „Ким Рейки“.

Създател и собственик на проект „НАРОДНА ТОПКА БЪЛГАРИЯ ®“.

  tel:  +359 885 94 84 96

Kim Reiki ®

Напиши коментар

Your email address will not be published.